Η εφημερίδα μας

Efimerida Laiki Syspeirosi Iounios 2017 001

 Για παλιότερα τεύχη εδώ

Στη Νίκαια, τα ταβάνια των αιθουσών στα σχολεία πέφτουν!!!

*23o-ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Σε ανακοίνωση προχώρησε ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Νίκαιας Πειραιά, έπειτα από επικίνδυνα περιστατικά:

"Στο 7ο και 23ο Δ.Σ Νίκαιας, οι σοβάδες έχουν πέσει μέσα σε αίθουσες και κλιμακοστάσια, με την αυτονόητη επικινδυνότητα που δημιουργεί μια τέτοια κατάσταση.  Το ευτύχημα, μέσα  στην  επικίνδυνη κατάσταση που δημιουργήθηκε, είναι ότι όλα αυτά συνέβησαν σε χρονική στιγμή που δεν λειτουργούσαν τα σχολεία.

Η Δημοτική αρχή, ενώ ήταν (ήδη) ενήμερη, εγγράφως, για την επικινδυνότητα της κατάστασης, μέχρι και τη στιγμή που έπεσαν οι σοβάδες, δεν είχε προβεί σε καμιά παρέμβαση αποκατάστασης των φθορών. Μόνο, ανέξοδες υποσχέσεις, πως θα αντιμετωπίσουν το θέμα της μόνωσης το καλοκαίρι, που θα είναι ευνοϊκές οι καιρικές συνθήκες!

Στο 7ο Δ.Σ, αφού έπεσαν οι σοβάδες, τότε επενέβησαν για την επισκευή τους. Στο 23ο Δ.Σ, παρενέβησαν μόλις χθες (10/3/2015) και εφόσον έπεσαν οι σοβάδες, παρά τα έγγραφα που έχουν σταλεί (από τη Δν/ση του Σχολείου) εδώ και κάμποσους μήνες, από τις 23/11 και 15/12/2014!

Όλα αυτά, είναι αποτέλεσμα της μη συντήρησης ή της ελλιπούς συντήρησης των σχολείων από τους  δήμους.

Είναι αποτέλεσμα, της ελλιπούς χρηματοδότησης των δημόσιων σχολείων, είναι αποτέλεσμα εφαρμογής της μνημονιακής πολιτικής της λιτότητας και της ασφυκτικής περικοπής των δημόσιων δαπανών για την παιδεία, που έχουν επιβάλει η Ε.Ε. το ΔΝΤ και ΕΚΤ και έχουν αποδεχθεί  και εφαρμόζουν οι ελληνικές  κυβερνήσεις .

Περισσότερα...

Γιάννης πίνει… Γιάννης κερνάει ή Κοινοπραξίες πίνουν... Κοινοπραξίες κερνάνε (Η παλιά σειρά της δημοτικής αρχής συνεχίζεται με νέα επεισόδια)

Ήδη άρχισαν φορτηγά να πηγαίνουν και να έρχονται για να μεταφέρουν μπάζα από την επέκταση της γραμμής 3 του Μετρό στο....  Σελεπίτσαρι. 

 

Όπως είχαμε ενημερώσει με προηγούμενα δημοσιεύματα μας (β.λ. ενδεικτικά ένσταση και προσφυγή) η κοινοπραξία κερδίζει χιλιάδες ευρώ από την μείωση των αποστάσεων μεταφοράς, ενώ η μεγάλη κοινωνική πλειοψηφία χάνει σε όλα τα επίπεδα (χάνει σε εργαζόμενο δυναμικό, χάνει περιβαλλοντικά, χάνει σε έργα που είχαν υλοποιηθεί στο παρελθόν και «ξηλώνονται» όπως με τα γλυπτά που μεταφέρθηκαν αυθαίρετα, την μελέτη ανάπλασης του πάρκου γλυπτικής που μπήκε στο συρτάρι, τη συνεργασία με το πανεπιστήμιο Πειραιά που χρόνια τώρα παραμένει στο συρτάρι, χάνει σε επίπεδο θετικού, για τις λαϊκές ανάγκες, προγραμματισμού του Δήμου για το μέλλον του Υπερτοπικού Πόλου που μέρα με την ημέρα απαξιώνεται). 

 

 Χθες Τετάρτη, η Λαϊκή Συσπείρωση ζήτησε με νέο έγγραφο της στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής να ενημερωθούν οι αρμόδιοι εκεί και κάθε άλλος αρμόδιος φορέας για το γεγονός πως μεταφέρονται μπάζα από τα έργα του Μετρό στο Σελεπίτσαρι, την ώρα που εκκρεμεί η εξέταση της προσφυγής της Λαϊκής Συσπείρωσης για το θέμα της σύναψης πρωτοκόλλου συνεργασίας μεταξύ του Δήμου Νίκαιας – Αγ. Ι. Ρέντη και της Κοινοπραξίας και να ληφθούν μέτρα. Πρόκειται για έναν χώρο πολύ σημαντικό, υπερτοπικής σημασίας, που αφορά ολόκληρη τη Νίκαια και τον Πειραιά και ο χαρακτήρας αυτός δεν πρέπει να αλλάξει στο όνομα ενός τυχάρπαστου γηπέδου πάνω από στοίβες μπαζών που η κοινοπραξία θέλει να μεταφέρει στη Νίκαια για να γλιτώσει κόστη από τα μεταφορικά.

 

Περισσότερα...

Προσφυγή κατά της απόφασης του Γ.Γ. της αποκεντρωμένης διοίκησης Αττικής για την μεταφορά μπαζών στο Σελεπίτσαρι

Προς:

Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής

Ειδική Επιτροπή του άρθρου 152 του Ν. 3463/2006

Από:

Δημοτική Παράταξη «Λαϊκή Συσπείρωση Νίκαιας – Ρέντη»

Κοινοποίηση:

 Δημοτικό Συμβούλιο Νίκαιας – Ρέντη, όλες οι δημοτικές παρατάξεις

 Οργανισμό Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας (ΟΡΣΑ)

ΘΕΜΑ:  Προσφυγή κατά της απόφασης του Γ.Γ. της αποκεντρωμένης διοίκησης Αττικής με Α.Π. 48389/34907, 12-9-2014, σύμφωνα με το άρθρο 151 του Ν. 3463/2006 ενώπιον της Ειδικής Επιτροπής του άρθρου 152 του ως άνω Νόμου.

20 Οκτώβρη 2014

Η δημοτική παράταξη μας ενημερώθηκε για την απορριπτική απόφαση του Γ.Γ. της αποκεντρωμένης διοίκησης Αττικής (Α.Π. 48389/34907, 12-9-2014), αναφορικά με τη σύναψη πρωτοκόλλου συνεργασίας μεταξύ του Δήμου Νίκαιας – Ρέντη και της Κ/Ξ που έχει αναλάβει τα έργα επέκτασης του Μετρό, μόλις την Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014. Ως εκ τούτου θεωρούμε την προσφυγή μας εμπρόθεσμη.

Προσφεύγουμε κατά της παραπάνω απορριπτικής απόφασης, σύμφωνα με το άρθρο 151 του Ν. 3463/2006 ενώπιον της Ειδικής Επιτροπής του άρθρου 152 του ως άνω Νόμου, γιατί η απόφαση δεν λαμβάνει υπόψη και δεν απαντά σε όλα τα επιχειρήματα που παραθέσαμε προκειμένου να σταχυολογήσουμε γιατί απαιτείται ακύρωση της απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Νίκαιας – Αγ. Ι. Ρέντη (συνεδρίαση στις 3-7-2014). Ειδικότερα δεν δίνεται απάντηση στα εξής:

Α. Εγκρίνεται ή όχι με την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου η μελέτη της Κ/Ξ J & P ΑΒΑΞ Α.Ε. GHELLA SPA – ALSTROM TRANSPORT SA., με αντικείμενο την ανάπλαση του ανάγλυφου και τη μορφολογική και βλαστητική αποκατάσταση του αργούντος λατομείου «Σελεπίτσαρι»μέσω της σύναψης του πρωτόκολλου συνεργασίας;

Β. Το αν η μελέτη έχει εγκριθεί ή όχι από τον ΟΡΣΑ δεν είναι θέμα που θέσαμε εμείς, ο Γ.Γ. το θέτει και αναρωτιόμαστε γιατί. Εμείς ρωτάμε να μάθουμε τι ακριβώς ζητήθηκε να εγκριθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο Νίκαιας – Ρέντη. Το γεγονός πως δεν είναι ξεκάθαρο αν ζητήθηκε, εμμέσως, η έγκριση της μελέτης είναι που αποδεικνύει σαν σωστή την άποψη μας πως η εισήγηση στο Δημοτικό Συμβούλιο ήταν παραπλανητική. Πλέον αυτό ενισχύεται και από όσα αναφέρονται στην απόφαση του Γ.Γ. της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής. Αναφέρουμε, ενδεικτικά, πως η Δημοτική Αρχή, μετά τις 4 ανεξαρτητοποιήσεις δημοτικών συμβούλων της παράταξης της, επαναλάμβανε (υπάρχουν ντοκουμέντα ΚΑΙ δημοτικών Συμβουλίων) πως ακυρώθηκαν, ανακλήθηκαν οι «κινήσεις» που είχαν γίνει στο παρελθόν, αναφορικά με την έγκριση της μελέτης για τη μεταφορά των μπαζών στη Νίκαια, με έμφαση στο θέμα της μεταφοράς μπαζών στου «Καραμπίνη».

Γ. Αυτά τα οποία αναφέρει η απόφαση του Γ.Γ. της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής  περί εγκυρότητας των αποφάσεων του ΟΡΣΑ δεν εξηγούν γιατί στην εισήγηση που έγινε στον ΟΡΣΑ, προκειμένου να ληφθεί η απόφαση ο ΟΡΣΑ, μνημονεύεται απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Νίκαιας – Ρέντη.

 

Περισσότερα...

Ενημέρωση για το έργο ανάπλασης των εμπορικών δρόμων Βουρνόβα και Π. Τσαλδάρη (από Π. Ράλλη έως Προύσσης)

Από:

Λαϊκή Συσπείρωση Νίκαιας – Ρέντη

Προς:

Τεχνική Υπηρεσία Νομαρχίας Πειραιά, 2132073733

Αντιπεριφερειάρχη Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Πειραιά, fax 2132073792

Κοινοποίηση:

Δημοτικούς Συμβούλους, μέλη στις κοινές επιτροπές παρακολούθησης των έργων για τα οποία είχαν υπογραφεί προγραμματικές συμβάσεις με την πρώην Νομαρχία Πειραιά. 

Δημοτικό συμβούλιο, όλες οι δημοτικές παρατάξεις

Τεχνική Υπηρεσία Δήμου Νίκαιας – Ρέντη

ΘΕΜΑ:  Διαδικασίες σχετικά με την ανάπλαση της οδού Π. Τσαλδάρη, από Π. Ράλλη έως Προύσσης και της οδού Βουρνόβα, στα πλαίσια του έργου “Aνάπλαση εμπορικών δρόμων Δ. Νίκαιας”

21 Οκτωβρίου 2014

Από τα στοιχεία που μας στείλατε επιβεβαιώνεται ότι  χωρίς ενημέρωση και απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Νίκαιας – Αγ. Ι. Ρέντη έγιναν πάρα πολύ σοβαρές τροποποιήσεις της μελέτης. Ειδικά σε ότι αφορά στην ανάπλαση της Π. Τσαλδάρη η μελέτη έχει αλλάξει εξ’ ολοκλήρου, ενώ από άποψη προϋπολογισμού υπάρχουν πάρα πολύ σοβαρές μειώσεις στο σύνολο, που συνοδεύονται από αυθαίρετους ΑΠΕ και μεταβολές ποσοτήτων που εξίσου αυθαίρετα είναι σχεδόν αδύνατο να παρακολουθηθούν, αφού η εγκεκριμένη μελέτη έχει αλλάξει εκ βάθρων.

Θυμίζουμε πως για την μελέτη ήταν υπεύθυνος ο  πρώην Δήμος Νίκαιας και πως ακολουθήθηκαν όλες οι νόμιμες διαδικασίες για την έγκριση της. Έγινε παρουσίαση της στο Δημοτικό Συμβούλιο, στην οποία ενσωματώθηκαν εποικοδομητικά όλες οι κατά καιρούς παρατηρήσεις της πρώην δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών της Νομαρχίας Πειραιά.  Η μελέτη της Π. Τσαλδάρη έγινε με τις κατευθύνσεις που δόθηκαν από το γραφείο Ειδικών Συμβούλων του πρώην Δήμου Νίκαιας, σε συνέχεια επαφής με τη σχολή αρχιτεκτόνων του ΕΜΠ, δεδομένου πως το υπουργείο δεν διέθετε προδιαγραφές για παρκοπεζόδρομους. Το αποτέλεσμα είχε αξιολογηθεί ως άριστο, τόσο σε επίπεδο Δημοτικού Συμβουλίου όσο και σε επίπεδο Νομαρχίας. Έχουμε πολλές παρατηρήσεις και ερωτήσεις σε όλα όσα αναφέρονται στα συνημμένα με την απάντηση σας έγγραφα (π.χ. όσα αναφέρονται από διάφορες πηγές για την απαγωγή των όμβριων υδάτων στην οδό Βουρνόβα είναι τόσο αόριστα, ώστε να καταντάνε ανακριβή – ενώ για άλλα θέματα, όπως οι δενδροφυτεύσεις, δεν δίνονται καν εξηγήσεις). Θεωρούμε όμως πως το πρώτο ζήτημα που πρέπει να απαντηθεί είναι γιατί αυτό το τόσο σοβαρό θέμα, της εκ βάθρων τροποποίησης της μελέτης δημοπράτησης, δεν ήρθε ΠΟΤΕ στο Δημοτικό Συμβούλιο Νίκαιας – Αγ. Ι. Ρέντη, όταν ο Δήμος ήταν και παραμένει αρμόδιος για τη μελέτη. 

 

Περισσότερα...

Για το Σελεπίτσαρι με αφορμή και τις δυσμενείς, για τον τόπο, πρωτοβουλίες αναφορικά με την απόθεση μπαζών στη Γούβα

isodosparkouglyptikis

Η αποκατάσταση όλου του λόφου του Σελεπίτσαρι από τις λατομικές εξορύξεις (σύμφωνα με τον ΟΡΣΑ συνολική έκταση 3 φορές μεγαλύτερη από τον Εθνικό Κήπο) προβλέφθηκε πως θα γίνει σχεδόν 30 χρόνια πριν με τη δημιουργία ενός υπερτοπικού πόλου αναψυχής, αθλητισμού και πολιτισμού, στη βάση των αξόνων που έθετε το Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας. Το 1993 είχε γίνει η προμελέτη από την πλευρά του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου της Αθήνας (ΟΡΣΑ) (με μελετητικό σχήμα μετά από διαγωνισμό). Ο ΟΡΣΑ είχε εξάλλου θεσμοθετηθεί με τον ίδιο νόμο που προέβλεπε να υπάρξει Ρυθμιστικό Σχέδιο για την Αθήνα (Ν 1515/85), ώστε αυτό να προχωρήσει. Στη Νίκαια, η παράταξη μας είχε και προτάσεις και  ενστάσεις (π.χ. για την μη εισαγωγή εισιτηρίου, όπως και για τα ιδιοκτησιακά). Η ανάπλαση στη Νίκαια ξεκίνησε και προχώρησε μέχρι ενός, αρχικού, σημείου και υλοποιήθηκε η Α’ φάση: π.χ. είσοδος από την οδό Ακροπόλεως, κεντρική πλατεία, άρδευση και μεγάλης έκτασης φυτεύσεις στις οποίες μετείχε ενεργά ο Δήμος. Η ανάπλαση, πρέπει να σημειώσουμε, πως προχωρούσε αργά. Τελικά διακόπηκε βίαια με τους Ολυμπιακούς Αγώνες της εμπορευματοποίησης, που αντίθετα προχώρησαν πολύ γρήγορα, αποδεικνύοντας τι τεράστιες δυνατότητες υπήρχαν να προχωρήσει το ρυθμιστικό πολύ γρηγορότερα.

Περισσότερα...

Αίτημα ενημέρωσης σχετικά με την ανάπλαση της οδού Π. Τσαλδάρη, από Π. Ράλλη έως Προύσσης και της οδού Βουρνόβα, στα πλαίσια του έργου “Aνάπλαση εμπορικών δρόμων Δ. Νίκαιας”

tsaldari

Πατήστε στην παραπάνω εικόνα για την κάτοψη της οδού Π. Τσαλδάρη

Πατήστε εδώ για το διάγραμμα χαράξεων της Τσαλδάρη και εδώ για τη λεπτομέρειας της πέργκολας της οδού Βουρνόβα

Από:

Λαϊκή Συσπείρωση Νίκαιας – Ρέντη

Προς:

  1. Δημοτικούς Συμβούλους, μέλη στις κοινές επιτροπές παρακολούθησης των έργων για τα οποία είχαν υπογραφεί προγραμματικές συμβάσεις με την πρώην Νομαρχία Πειραιά. 
  2. Δημοτικό συμβούλιο, όλες οι δημοτικές παρατάξεις
  3. Τεχνική Υπηρεσία Δήμου Νίκαιας – Ρέντη

Κοινοποίηση:

  1. Τεχνική Υπηρεσία Νομαρχίας Πειραιά, 2132073733
  2. Αντιπεριφερειάρχη Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Πειραιά, fax 2132073792

Δευτέρα, 21 Ιουλίου 2014

Αίτημα ενημέρωσης σχετικά με την ανάπλαση της οδού Π. Τσαλδάρη, από Π. Ράλλη έως Προύσσης και της οδού Βουρνόβα, στα πλαίσια του έργου “Aνάπλαση εμπορικών δρόμων Δ. Νίκαιας”.

Ζητάμε ενημέρωση για το έργο «Ανάπλαση Εμπορικών Δρόμων Δήμου Νίκαιας» με ημερομηνία δημοπράτησης 7/09/2010 (στη βάση προγραμματικής συμφωνίας του πρώην Δήμου Νίκαιας με τη Νομαρχία Πειραιά το 2008), τόσο από άποψη τεχνική όσο και από άποψη προϋπολογισμού.

Σημειώνουμε, ενδεικτικά, πως στο οικοδομικό τετράγωνο της Π. Τσαλδάρη μεταξύ Π. Ράλλη και Λαοδικείας δεν έχει γίνεικαμία εργασία. Η παρέμβαση αφορά τα 4 οικοδομικά τετράγωνα (Ο.Τ.) από Π. Ράλλης έως Πρόυσσης. Επίσης, δεν έχουν τοποθετηθεί:

Περισσότερα...

Ένσταση για τη μεταφορά μπαζών στο Σελεπίτσαρι. Αναρμόδια η κοινοπραξία να αποφασίζει τι θα κάνουμε στον τόπο μας

Προς:

Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής, Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας

Από:

Λαϊκή Συσπείρωση Νίκαιας - Ρέντη

Κοινοποίηση:

1.   Δημοτικό Συμβούλιο Νίκαιας – Ρέντη, όλες οι δημοτικές παρατάξεις

2.   Οργανισμό Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας (ΟΡΣΑ)

Δευτέρα, 14 Ιουλίου 2014

ΘΕΜΑ: Ένσταση κατά της εγκυρότητας της απόφασης της 10ης συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Νίκαιας – Ρέντη στις 3-7-2014 για το θέμα: Συζήτηση και λήψη απόφασης για την σύναψη πρωτοκόλλου συνεργασίας μεταξύ του Δήμου και της Κ/Ξ J & P ΑΒΑΞ Α.Ε. GHELLA SPA – ALSTROM TRANSPORT SA.

Eνιστάμεθα κατά της εγκυρότητας της απόφασης της 10ης συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου στις 3-7-2014 για το 12ο θέμα η οποία αναρτήθηκε 7-7-2014 με Α.Π. 45994: Συζήτηση και λήψη απόφασης για την σύναψη πρωτοκόλλου συνεργασίας μεταξύ του Δήμου και της Κ/Ξ J & P ΑΒΑΞ Α.Ε. GHELLA SPA – ALSTROM TRANSPORT SA., με αντικείμενο την ανάπλαση του ανάγλυφου και τη μορφολογική και βλαστητική αποκατάσταση του αργούντος λατομείου «Σελεπίτσαρι», με βάση την υπάρχουσα μελέτη μορφολογικής και βλαστητικής αποκατάστασης.

 

Το θέμα φαίνεται να αφορά ένα πρωτόκολλο συνεργασίας, όταν επιδιώκεται να εγκριθεί μια μελέτη που ΔΕΝ πρέπει να συνταχθεί από την εν λόγω εταιρεία για λογαριασμό του Δήμου ή του ΟΡΣΑ διότι αυτό (σύμφωνα και με τα ισχύοντα μέτρα και σταθμά) αντιβαίνει την αρχή της αμεροληψίας. Όπως φαίνεται και από τη διατύπωση του θέματος, δεν εξηγείται γιατί ζητήθηκε αυτή η μελέτη,από ποιόν, με βάση ποια κριτήρια και βάση ποιάς νομοθεσίας. Η εισήγηση προς το Δημοτικό Συμβούλιο είναι παραπλανητική. Προωθείται ένα πρωτόκολλο συνεργασίας για να παραχθεί η έγκριση της μελέτης της κοινοπραξίας που, βάσει του έργου που έχει ΗΔΗ αναλάβει, ΔΕΝ επιτρέπεται να συντάξει τη μελέτη ανάπλασης. Ούτε ο Δήμος, ούτε ο ΟΡΣΑ χρειάζονται πρωτόκολλο συνεργασίας με την κοινοπραξία για να παραγγείλουν τα μπάζα και η κοινοπραξία του μετρό να κάνει τις εργασίες που οφείλει να κάνει, αν και εφόσον της ζητηθούν, με βάση την ισχύουσα νομοθεσία που στο σημείο αυτό είναι ιδιαίτερα σαφής.

 

Περισσότερα...